tiistai 3. helmikuuta 2009

Tiistai terveisiä

Mukavaa tiistaita kaikille!!
Teen nyt tällaisen nopean postauksen, tulin jokin aika sitten kotiin ja pian pitäisi lähteä
hopeakurssille. Ihan mukavaa, vaikka pidänkin työstäni on tämä vastapainoa työlleni.
Ja käsillä tekeminen jotakin sellaista josta minä pidän. Nyt minulla on teonalla siellä
sormus kummitytölleni joka valmistui opinnoistaan.
Katsotaan minkälainen siitä syntyy.

Onko teillä sellaisia harrastuksia tai omia juttuja (muutakin kuin sisustaminen ja kalusteiden kunnostys) joissa koette, että "sielunne" niinsanotusti lepää???

Kertokaa olisi mukavaa kuulla????

Loppuun kuva itse rakentamastamme eteisen kaapista, joka sain uuden kankaan oviinsa. No, nyt näytti tulevan vähän kruusatumpaa kangasta kuin aikaisempi versio.



Aikaisempi tekstiili




Uusi tekstiili

Nyt kun katselen kuvia, onko vanha parempi kuin uusi, onko uusi liian kruusattu.......
jaaa aa.......
Kertokaa mielipiteenne?!?

Tiistai terveisin toivoo Jaana






10 kommenttia:

Krisse kirjoitti...

MOLEMMAT OVEN VERHOT KAUNIITA..VAIKEA OLISI TOISTA SANOA PAREMMAKSI.

MINUN MIELENI LEPÄÄ VANHOJA VALOKUVIA KATSELLESSA JA JÄRJRSTELLESSÄ. SELLAISTA VOISIN TEHDÄ VAIKKA KUINKA MONTA TUNTIA KERRALLAAN..
TEETÄN DIGIKUVISTA, OSASTA, PPERIVERSIOITA..JA LAITAN NIITÄ KANSIOIHIN.

JA NETTIKANSIOISSA ON VALOKUVIA JA PALJON..MINÄ RAKASTAN VALOKUVAAMISTA..

HYVÄÄ TIISTAITA..:-))

Heidi kirjoitti...

Hello Jaana...

hmmm...ei minulla oikeastaan ole muuta kuin tuo minun puutyöni jota RAKASTAN toooosi paljon... niin ja tietysti asetelmien tekeminen Anna-Stiinassa ja niiden kuvaaminen, sehän se tietysti on...

Kuten huomaat kaikki jotenkin kuitenkin liippaa sisustamiseen. Ehkä sitten kun Sami on isompi jää minulle aikaa kielten opiskeluun mitä halajan toooosi kovasti.

Mukavaa viikon jatkoa.

Halit
Heidi
<3

malla kirjoitti...

minä olen niin romanttinen, että mielestäni uusi tekstiili on kauniinpi, ei toki vanhakaan mikään huono vaihtoehto ole:)

minä tykkään laulaa, mikään kultakurkku en ole, mutta kuorolaulu on minun rakas harrastus, itseasiassa se on koko perheen yhteinen harrastus ja olemme mukana srk:mme perhekuorossa:)

Kamomilla kirjoitti...

Vaikea valita noista kankaista.. En osaa sanoa!

malla kirjoitti...

blogissani on sinulle pieni yllätys:)

Lennu kirjoitti...

Olen Mallan kanssa samoilla linjoilla, olen myös romantikko, joten pitsi on ihana. Harrastuksesta sen verran, että ompelen silloin tällöin. Enimmäkseen "asettelen" kotiani.

mimmuli kirjoitti...

Onpas hieno =)) Oho=) Sinulle on minulla HAASTE...kipaise katsomaan...

Sateenkaarentaa Riikka kirjoitti...

viehätyin uuteen kankaaseen myöskin, tosin rauhallisempi oli entinen ehkä. harrastuksistani tuo savityöt on kai sellainen hupi jonka aloitan aina uudestaan.
Ilona

Anne O. kirjoitti...

Tykkään kovasti blogistasi!

Itse harrastelen sisustuksen lisäksi sisustusblogien lukemista ;), käsitöitä moninaisissa muodoissa( hopea ja helmikorut, ompelu, neulominen, virkkaus, kankaanpainanta, tiffany, keramiikka ym), sukututkimusta, puutarhanhoitoa, opiskelua ja koirien ja kanien hoitoa.

Tytti kirjoitti...

Moi kyllä toi uusí on ihan kaunis,se on niin romanttinen,sopii kyllä teille.
Vaikka ei vanhassakaan mitään vikaa ole,se on vaan erityylinen.
Minun harrastukseni sinä jo tiedätkin.