tiistai 27. toukokuuta 2008

Madonna

HYVÄÄ UUTTA ALKANUTTA VIIKKOA TAAS TEILLE KAIKILLE!!! Tänään näytän teille kirpputori löytöni Madonnan seinälle...........
Madonna oli alkujaan vihreä, mutta siveltimen vedoilla se sai uuden väri .....
valkoisen ja pääsi ruokailuhuoneemme seinälle.
Minusta ihana, vai mitä mieltä olette?????


Uusi viikko on jälleen alkanut ja edelleen olen sairaslomalla.....
niin uskokaa tai älkää, mutta ääneni ei ole vieläkään kunnolla palautunut.


Ja niinpä aloitan puheterapian, siis opettelen uuden tavan puhua ja hengitystekniikkani
katsotaan. Olen todennäköisesti käyttänyt ääntäni väärin ja rasittanut sitä.......

Huomenna olen menossa suolahoitolaan, olen jo pitemmän aikaa suunnitellut sitä
astmani takia, nyt sitten sain tuulta purjeisiin ja päätin lähteä kokeilemaan tätä.
Olen lukenut nimittäin siitä tosi positiivisia kommentteja.........
jos teillä jollakin on kokemusta niin kertokaa!!!!!

Olen muutenkin nyt sairaslomalla lukenut paljon ravinnosta ja luontaishoidosta........
Ja käynyt luontaistuotekaupassa hakemassa piitä suojaamaan vatsaa ja sambucolia
lisäämään vastustuskykyä ja proteiinijauhetta......

Mutta ne taas sairauksista.........
Tänään olen laittanut verantaamme uuteen uskoon, toin sinne pienen pöydän niin
voin juoda aamukahvini siellä...... näytän teille siitä kuvaa seuraavalla kerralla.

Loppu viikoksi on luvattu kaunista ilmaa, silloin olen päättänyt tehdä pihatöitä ja
laittaa pihan kuntoon.

Ihania kesäisiä hetkiä teille!!!
Jaana

6 kommenttia:

Kamomilla kirjoitti...

kaunis madonna!!
Isäni kävi astman ja keuhkoputkentulehduksien takia suolahoidossa (kun annoimme lahjakortin joululahjaksi viime vuonna) Oliskohan ollut ainoa talvi ilman hengitystieinfektiota?.. Eli pelkkää positiivista ainakin täältäpäin.
Toivottavasti sinullekin.

Marja Kristiina kirjoitti...

No on se sitkeässä :-/ Hienoa että olet ryhtynyt taistoon kaikilla mahdollisilla aseilla. Kerrohan pian kuulumisia.

Parantavia säteitä, voimia ja aurinkoenergiaa!!!

Tiina kirjoitti...

Madonna on todella kaunis, aivan hurmaava! Toivottavasti suolahoito auttaisi, kuulostaa todella mielenkiintoiselta... itse en ole ikinä käynyt, suunnitellut kyllä.
Mukavaa viikonloppua!!

Merja K kirjoitti...

Voimia ja jaksamista, tosiaankin on sitkeässä... Edelleenkin ihasteleen noita verannan verhoja, ajattelin kopioida idean Unelman keittiöön. Täytyy mallailla viikonloppuna.

Aurinkoa ja kesäistä viikonloppua!

Veera kirjoitti...

Ihana on Madonnasi! Valkoisena aivan ihanan raikas!:)

taburetti kirjoitti...

Kiitos kaikille kommenteista!!!
Viikonloppu on taas ohitse ja ollaan uudessa viikossa....
minä vielä sairaslomalla äänestäni.
Tänään pitäisi mennä gastroskopiaan eli nielemään se letku, kun on noita maha oireita ja närästystä ..... niin epäilevät että sekin vaikuttaa ääni ongelmaani eli katsotaan.....
kun nyt ensin saa sen letkun alas.
Eli tällaistä tänne!!!!
Mutta hyvää alkanutta uutta viikkoa taas!!!
-Jaana-