lauantai 19. tammikuuta 2008

Kynttilänvaloa, kukkia ja pitsiä


Ihania uusia kynttilän alusia, jotka sain lahjaksi.
Lisäksi sain ruusuja ja tulppaaneita.
Sukulaiset ja tutut tietävät mistä minä pidän.




Tänään ostin muutaman uuden vihreän kukan kaikkien kuolleiden tilalle.
Toisen laitoin lintuhäkkiini ja toisen rautalanka astiaani.
Näin sai edes vähän vihreyttä kotiin. Nyt kun tuntuu, että on aina niin pimeää ja harmaata.






Ihania virkattuja pitsejä, joita sain anopiltani. Nämä ovat hänen äitinsä virkkaamia.
Katsotaan mitä kaikkea mukavaa niistä keksin. Käsintehdyt käsityöt ovat asia jota minä arvostan.
Anoppini saa minulta kauniin kiitoksen, että hän tuli luoksemme kylään ja siivosi koko talomme nyt kun minä en saa tehdä selkäni takia oikeastaan paljon mitään. Oli ihanaa kun koti oli siisti ja raikas, petivaatteet tuuletettu ja vaihdettu.

Tämä selkäsairaus on kyllä koetellut minua, joka olen tottunut aina touhuamaan jotakin ja nyt on välillä täysi työ perusaioissa.
Mutta mitään ihmeellistä ei tehdä, koska aina on välillä levättävä. Tässä ei auta muu kuin aika ja kärsivällisyys.
Jonkun viisaan sitaatti;
Vaikeuksien ja sairauksien ajat eivät ole turhaan menetettyä aikaa.
Niillä on tärkeä merkitys meidän uudistumisemme ja henkisen kasvun kannalta.
Näin se asia varmasti on!

Mukavaa viikonloppu teille kaikille!!!! -jaana-








Ei kommentteja: