keskiviikko 5. joulukuuta 2007


Niin kaunis kortti, jonka löysin, että piti heti ostaa useampi.

2 kommenttia:

Kamomilla kirjoitti...

Ihania kuvia sulla täällä...Luin tuossa profiiliasi ja kateudella luin että olet tehnyt harrastuksesta ja intohimostasi ammatin. Minä olen vielä haaveiluasteella mutta ehkä jonain päivänä... Tällä hetkellä olen ammatissa jossa en juurikaan pääse toteuttamaan sisustusintoani ja välillä tuntuu että tukehdun.. Huh. Mieheni on yhtälailla kiinnostunut vanhoista taloista ja esineistä sekä huonekaluista joten ehkä jonain päiväna uskallamme hypätä tuntemattomaan...

Hyvää itsenäisyyspäivää!
kamomilla

taburetti kirjoitti...

Kiitos kommenteistasi kamomilla!!
Itse aikoinani aloitin opiskelu entisen työni ohella.....
se vain vahvisti päätöstäni ja niin lähdin kokopäiväiseksi opiskelijaksi...
Monta mutkaahan on ollut matkassa ja kaikki ei aina ole ollut helppoa , mutta olen tyytyväinen ratkaisuuni. Kun vielä päätin pistää oman yrityksen ei sekään aina aluksi ollut helppoa, mutta pykälä kerrallaan etenpäin.
Työstäni pidän totella paljon teen sitä sydämellä.....joten siinä suhteessa koen olevani ihanassa asemassa. Ja rohkaisen kaikkia tarttumaan rohkeasti kiinni haaveistaan, minä itse luotan siihen, että kyllä elämä kantaa ja asioilla on aina tapana järjestyä...Rohkeutta vain toteuttaa omia unelmia, haaveita!!!!
Sinulla itselläsi on todella kaunis koti ja kaikesta näkee, että pidät vanhasta ja kunnioitat sitä!!!