keskiviikko 28. marraskuuta 2007

Kynttilän valo


Siis nautitaan kynttilän valosta.

5 kommenttia:

jaana kirjoitti...

Sinulla on tosi kaunis koti ja kivoja ideoita!

Katja kirjoitti...

Löysin blogisi, ja varmasti tulen seuraamaan sitä jatkossa! kaunis koti!
Kerrohan jos tahdot pois blogilistaltani.

taburetti kirjoitti...

Hei Jaana ja Amyrlin!!
Kiitos kommenteistanne!
Totta kai Amyrlin voit pitää minua blogilistallasi.
Mukavaa joulun odotusta teille kummallekin!!!

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita nuo kynttilänjalat. Ne ovat hyvännäköisiä tuollaisena useamman kappaleen ryhmänä. Haaveilen saavani niitä itsellenikin vanhan senkin päälle.
Sinulla on kiva blogi. Olen täällä nyt ensimmäistä kertaa, mutta tulen varmasti toistekin.

taburetti kirjoitti...

Hei Mintsumaria!!
Itse olen monet kynttilänjalkani hankkinut kirpputoreilta.
Olen ostanut erileisia hopeisia ja koonnut niistä ryhmän.
Tässä kuvassa olevat eivät tosin ole niitä nämä olen saanut joskus lahjaksi siskoltani.
Joulun odotuksen iloa sinulle!!!